Een veilig bezoek aan Lumière

Om je bioscoopbezoek zo prettig en veilig mogelijk te maken, hanteren we de volgende voorzorgsmaatregelen:

  • Filmtickets zijn alleen online te koop.
  • Is de film al begonnen? Dan kunnen we je helaas niet meer toelaten. Onze filmzaal opent 15 min. voordat de film start.
  • Bij binnenkomst moeten bezoekers een geldig coronatoegangsbewijs in combinatie met een geldig legitimatiebewijs kunnen laten zien. Het coronatoegangsbewijs geldt vanaf 13 jaar. Zonder coronatoegangsbewijs kunnen we je geen toegang verlenen.
  • We houden overal 1,5 meter afstand.
  • Het dragen van een mondkapje is verplicht. Hij mag af wanneer je plaats neemt.
  • Blijf thuis bij klachten.

Filmvoorstelling geannuleerd?
Heb je een ticket geboekt voor een voorstelling die op zondag 28, maandag 29, dinsdag 30 of woensdag 1 december start na 15:00 uur? Dan ontvang je zo snel mogelijk bericht per mail, je tickets zijn teruggeboekt (het bedrag verschijnt binnen drie werkdagen op je rekening). Filmspecials die geannuleerd zijn, zullen we zoveel mogelijk verplaatsen naar een andere datum of tijd.

Coronatoegangsbewijs

We zijn verplicht om bezoekers (van 13 jaar en ouder) te controleren met de CoronaCheck app, zowel in de horeca als in de cinema.

Alles over de toegangscheck in Lumière op een rijtje:

  • Naast de CoronaCheck app, is ook het gele boekje of een papieren coronabewijs geldig. Wanneer je geen vaccinatie- of herstelbewijs in de CoronaCheck-app hebt staan, kun je een gratis test boeken via www.testenvoortoegang.org
  • Zet voor je vertrek naar Lumière de QR-code in je CoronaCheck-app om vertraging aan de ingang te voorkomen.
  • Vergeet ook niet je ID mee te nemen.
  • De toegangscheck geldt voor heel Lumière, zowel voor het filmprogramma als voor onze horeca en verhuuractiviteiten.
  • Aan de ingang of in het restaurant word je gevraagd je coronatoegangsbewijs (middels de CoronaCheckApp of papieren coronatoegangsbewijs) en je ID te laten zien.
  • Zonder coronatoegangsbewijs kunnen we je geen toegang verlenen. Mocht je niet in het bezit zijn van een geldig coronatoegangsbewijs of klachten hebben op de dag van de voorstelling, dan is het mogelijk om je kaarten te retourneren (telefonisch of via info@lumiere.nl met het bestelnummer van jouw e-tickets o.v.v. ‘E-tickets retour’) zolang het programma nog niet heeft plaatsgevonden.

Regel hier je Coronatoegangsbewijs:

We hopen op je begrip en wensen je alvast veel plezier tijdens je bezoek aan Lumière!